Webagogo
Image default
Aanbiedingen

Quick-scan online Marketing

quickscan online marketing

Het belang van web marketing en web zichtbaarheid kan niet worden onderschat. Uw website is en blijft voor potentiële klanten een belangrijk anker. Dit is de eerste eenmalige kennismaking met uw organisatie, evenementen en producten. Daarom is het technisch om uw website te bouwen / aan te passen en de inhoud ervan de belangrijkste doelgroep te laten bereiken … en het is belangrijk om dit te doen voordat u het uiteindelijk aan de website van een concurrent toevoegt. Je kunt je al onderscheiden door meerdere marketingtechnieken.

Webdevelopmentapp analyseren de online status van organisaties in begrijpelijke taal. Door middel van scannen kunnen we snel de situatie en verbeterpunten bepalen. Het maken van een actieplan met prioriteiten en doelen kan ervoor zorgen dat je een merk wordt, gestructureerd kunt zijn en de effectiviteit kunt meten. Op deze manier kunt u meer klanten aantrekken.

Ben je klaar?

Online aanwezigheid is een transformatie van strategische keuze. De juiste doelgroep kreeg meer (meetbare) conversies. Een website die zich onderscheidt van de concurrentie. Na een korte record kunnen we een diepgaand inzicht krijgen in de belangrijkste strategische doelen van uw organisatie. Waaronder: Wie / wil je niet contacteren? Met welke productmarkt? Wat zijn jouw kenmerken? Wie is de belangrijkste concurrent? wat is er gebeurd?

Dit is de basis voor het starten van een quick scan. We combineren strategische doelen met alle interne en externe beschikbare gegevens om meer marketingtechnische analyse te starten. Google Analytics, SEO, metabeschrijving, TAG-lijnen, GoogleMBusiness, beoordelingen, AdWords-campagnes, inhoud, zoekresultaten, conversies, enz.

Gerichte actielijst

We vertalen deze marketinganalyse naar gemakkelijk te begrijpen taal en vertalen deze naar suggesties over online zakendoen en de impact ervan op strategische doelen. Met u hebben we een uitgebreide dialoog gehad. Op basis van deze conclusies hebben we een reeks acties en prioriteiten, doelen en quick win-doelen opgesteld, zodat ze op een ordelijke manier kunnen worden uitgevoerd. Op deze manier kunt u meetbare KPI’s starten en hebben om de impact van dagelijkse veranderingen te volgen.

Welke andere inhoud is bijvoorbeeld nodig? Hoe bouw je een offerte- en referentiesysteem voor klanten? Is het redelijker om de structuur van de URL te wijzigen? Welke zoekwoorden kunnen meer gewone toeristen aantrekken? Hoe verander je de directe zichtbaarheid in Google? Welke specifieke bestemmingspagina’s kunnen het beste worden ingesteld?

Kosten en baten

Voor dergelijke actielijsten wegen we altijd de kosten en baten af. Omdat het gemakkelijk is om marketing te beïnvloeden binnen een beperkt budget. Deze lijst met acties biedt een sterke en begrijpelijke basis om maatwerk te starten met de juiste prioriteit. Indien nodig kunnen we hiervoor ook de kar trekken.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

https://www.webdeveloper.today/2022/05/

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html